Mancarurile slabe din comert nu sunt chiar atat de slabe

2. Majoritatea optiunilor „cu continut scazut de grasimi” „cu un continut scazut de calorii” sunt o proba completa.

Crezi ca esti un sfant pentru ca ai mancat acea briosa cu ciocolata cu continut scazut de grasimi sau pentru ti-ai schimbat cina normala cu una formatat numai din legume? Mai gandeste-te. Majoritatea alternativelor de „distractie scazuta” sunt mult mai probabil ambalate cu  sare, zahar si alte lucruri pentru a compensa faptul ca fabrica lor este o zona fara unt. Toata mancarea comandata este imbracata intr un continut caloric scauzt, dar lucrurile nu stau chiar asa. Eu zic ca daca vrei gustul mancarurilor cu calorii putine atunci puneti mana pe ingrediente si faceti – le. Adica nu ridicati telefonul la casa locala de curry si ordonati toata partea din fata a meniului, dar stergeti aceasta masala pentru copii „Fii bun pentru tine” si faceti  propria versiune cu orez brun si zero grasimi. iaurt in loc de smantana.

3. Aplicatiile de numarare a caloriilor te fac mizerabil.

Am inceput sa folosesc una (Nutracheck pentru cei care se intreaba) pentru a tine evidenta cat de daunatoare au fost „zilele mele de inselaciune” pentru totalul meu caloric saptamanal si se dovedeste, FOARTE. Problema a fost ca am devenit apoi dependenta de a numara tot ce mi-a trecut pe buze in aplicatia mea si m-a facut incredibil deprimata. Aceste aplicatii pot fi cu adevarat utile ca ghid, dar nu le lua ca evanghelii – m-am gasit in mai multe randuri sa stau agatand meniul de mancare chinezeasca care se balansa inapoi si inainte, soptind ca nu trebuie sa spunem aplicatiei, sa fie micul nostru secret chow mein. Normal.

Lasa un comentariu