Doua metode eficiente pentru a incepe sa slabesti

Continuati sa mancati alimentele pe care obisnuiti sa le consumati … Cu o rasucire

Acest lucru se leaga putin in primul nostru punct, dar daca sunteti obisnuiti sa mancati anumite alimente care au devenit obisnuite si intr-adevar incercati sa va indepartati, inlocuiti . In primele doua saptamani continuati cu preferintele dvs., dar deveniti un pic mai destept. Gasiti modalitati de a taia putin din grsimi  sau taiati dimensiunile portiilo. De exemplu, eu sunt un fraier pentru un pastrav in timpul micului dejun cu branza topita si baghetat proaspata (yum!). Am gasit recent niste baghete slabe, care au fost jumatate din grosime (si calorii) si am trecut la o branza crema de o jumatate de grasime. Este aceeasi mancare, dar mai putin din ea si mai putina grasime, dar inca mai primesc confortul baghetei mele cu ceasca de ceai de dimineata – si adaug somonul afumat pentru unele proteine ​​suplimentare si omega 3. Taiati lucrurile incet pana cand va aflati in echilibru si doriti sa le eliminati mai mult sau sa le schimbati pentru ceva diferit. Trecerea de la o dieta de indulgenta la salate este mizerabil. Ramai la lucruri care sunt familiare, dar doar te insele un pic, facandu-le un pic mai sanatos!

Stabiliti scopurile SMALL Fitness

Este nerealist sa mergeti de la cartofi pe canapele pana la ridicarea a 60kg in sala de gimnastica sau in deplasare la 12 mile peste noapte. Veti ajunge doar dezamagit de progresul dvs. sau de o vatamare masiva, daca ajungeti prea mult prea devreme. Stabiliti la inceput obiectivele mici, usor de gestionat – chiar daca ati facut mult mai mult – o plimbare de 30 de minute in aer liber, o sesiune de stretching de 10 minute la sala de gimnastica, rezervarea pentru o sala de gimnastica in saptamana. Da-ti sansa de a face bine si de a prinde bug-ul in primul rand, pentru ca odata ce ai prins bug-ul, nimic nu va mai sta in cale!

Lasa un comentariu