Cum targetam audienta pentru un SEO de succes in orice industrie?

Indiferent daca aveti un site web nou sau ati activati in online de mai mult timp, stiind ca audienta dumneavoastra se afla cu preponderenta in online va face marketing-ul mult mai eficient. La urma urmei, daca profitati de marketing-ul inbound, atunci piata dumneavoastra nu este doar piata dumneavoastra; este publicul afacerii pe care o conduceti. Aceasta inseamna ca aveti obligatia de a sti ce vrea publicul si unde se indreapta pentru acel continut care este cel mai semnificativ pentru ei.

Aceasta constatare se materializeaza indiferent daca aveti un business in B2C sau B2B.

De fapt, comerciantii de pe piata B2B au o sarcina mai dificila. Continutul B2B trebuie sa fie complet credibil in orice situatie, chiar si atunci cand se ocupa de noile tendinte ale industriei sau de alte probleme pe care nimeni nu le poate discuta cu o certitudine totala:

  • Veti sti carui ton, format si nivel de profunzime raspunde deja audienta;
  • Veti vedea platformele care va pot oferi parteneriate benefice;
  • Puteti sa determinati mai usor ce site-uri web ar putea fi utile in publicitatea grafica

1. In primul rand, fii sigur ca stii cine este audienta ta

Tot ceea ce faceti este bazat pe modul in care intelegeti piata in care activati – atat potentialii client, cat si clientii existenti. Deci, mereu rafinati aceasta intelegere. Incepeti prin a va asigura ca detineti un portret clar si complet al consumatorului. Specialistii Ultra SEO va vor ajuta sa identificati milimetric publicul-tinta dedicat afacerii dumneavoastra, iar in urma audit-ului veti afla cu exactitate ce, unde si de ce nu functioneaza in afacerea dumneavoastra.

2.Asigurati-va ca software-ul Analytics functioneaza

Inferentele, intuitia si cercetarea pe scara larga, toate acestea contribuie la intelegere proprie a pietei dumneavoastra, dar datele detin suprematia incontestabila. Suita dumneavoastra de analiza trebuie sa urmareasca ambele link-uri catre site-ul dumneavoastra web si sursele de trafic primite. In plus, potrivit Ultraseo.ro, Google Analytics furnizeaza cele mai precise date pe baza carora sunt initiate si coordonate campaniile de optimizare SEO din orice industrie, promitand succese garantate independent de istoricul afacerii in cauza.

3. Incepeti scanarea retelelor sociale si a mentiunilor

Persoana cumparatorului poate fi un instrument util, interesant – dar cauciucul intalneste drumul atunci cand incepeti sa vorbiti despre oameni reali. Obisnuiti-va sa urmariti conturile de social media pentru a identifica site-urile web ale celor mai influenti utilizatori care urmaresc, de asemenea, actualizarile brandului dumneavoastra. Analizati cu grija nu doar sursele pe care le citesc si despre care, dar si ce continut distribuie, pentru ca si dumneavoastra sa le share-uiti cu o frecventa mai mica sau mai mare, in functie de speta.


4. Utilizati profilarea progresiva pentru atribuirea traficului

Majoritatea sesiunilor B2B de cercetare incep cu o cautare online generica. Cu toate acestea, majoritatea factorilor de decizie B2B au un set de publicatii si platforme online pe care tind sa le caute pentru stiri si informatii. Cand incepeti sa calificati un lead, este important sa le adresati utilizatorilor intrebarile care sunt cu adevarat esentiale, ca de pilda “cum ati aflat despre noi” in formularul de abonament sau de e-mail.

5. Obtineti feedback-uri de la clienti noi, dornici de parteneriat

In interval de o saptamana pana la doua saptamani de la vanzare, noii clienti se arata mai dorrnici sa raspunda la intrebarile pe care le puteti avea. In mod firesc, acel entuziasm va pierde in timp, deci este important sa o faceti cat mai rapid. In functie de situatie, un sondaj prin e-mail sau o conversatie face-to-face cu un reprezentant de vanzari ar putea fi cea mai buna modalitate de a obtine detalii cu privire la site-urile pe care clientii dumneavoastra le considera cele mai potrivite.Identificarea audientei dedicate unui business de nisa sau mainstream poate parea un aspect facil, insa in realitate este un proces de finite. O strategie de identificare a audientei este vitala pentru o campanie de optimizare SEO, pentru ca oamenii sunt cei care va vor accesa site-ul si tot oamenii va vor deveni, in timp, clienti fideli. Cu o combinatie de metode, veti descoperi exact ce site-uri web acceseaza publicul dumneavoastra, in vederea plasarii continutului exact in acele locuri.

Lasa un comentariu