Cum sa lucrezi cu marcile atunci cand ai un blog

Contacte

Multe dintre brandurile timpului isi vor afisa on-line marketingul si contactele online – doresc sa intrati in legatura cu idei valoroase. Incercati sa cautati [BRAND NAME UK PR CONTACT] si vedeti ce se intampla.

Este intotdeauna cel mai bine sa ajungeti la departamentul potrivit, in loc sa va strapungeti prin serviciile clientilor. Daca cineva va da un contact direct pentru o marca, asigurati-va ca este acceptabil sa ii contactati „la rece”.

USP

Spune-i brandului de ce esti blog-ul potrivit pentru ei.

Sunteti un blogger de alimente cu un numar mare de hit-uri pe retetele fara gluten, care ar fi perfect pentru o revizuire a produselor pe o noua alternativa GF?
Ce zici de un teatru cu o audienta extrem de angajata in jurul machiajului natural care ar fi ideal pentru un brand de machiaj mineral?

Explicati brand-ului de ce credeti ca ar trebui sa lucreze cu dvs. – care este punctul dvs. unic de vanzare (USP) si de ce va potriviti corespunzator pentru marca lor.

Explicati oferta

Daca intr-adevar doriti sa lucrati cu acest brand, nu va fie frica sa le spuneti exact ce doriti sa faceti.

Aveti o idee pentru un aspect minunat de machiaj, care include ochelarii lor?
Ce zici de o reteta sezoniera unica cu ciocolata lor?
Un videoclip specializat de trasare perfect pentru noua lor gama?

Spuneti marcii ceea ce doriti sa faceti. Puneti-va ideile si  aratati ca ati crezut cu adevarat despre modul in care blogul dvs. poate adauga valoare marcii lor.

Fii profesionist

In fine, pastrati-l profesionist. Nu va fie frica sa va lasati entuziasmul si personalitatea sa treaca, dar amintiti-va ca aceasta este inca o propunere de afaceri, deci poate lasati „Hei Babes” pentru fetele dvs. pe Whatsapp.

Lasa un comentariu